17 juli, 2008

Asociaal

Ik vraag me luidop af of het asociaal is.
Nee, zegt ze . Ik weet toch hoe jij bent. En dat je af en toe moet tekenen wat je ziet.
Ze heeft gelijk. Ik teken ook als ik in gezelschap ben.

Maar geef toe... als je op een terras zit, wat doe je dan? Je kijkt elkaar toch niet echt aan, of wel? Je zit naast elkaar, met een drankje bij de hand, en bekijkt het volk dat langskomt. En je geeft commentaar op wat je ziet.
Bij mij is dat niet anders. Ik bekijk vanalles. En ondertussen praat ik.
Maar waar bij de meeste mensen de koppeling tussen ogen en mond goed ontwikkeld is, is er bij mij ook een koppeling naar mijn linkerhand...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je kunt vertellen wat je ziet terwijl je 't aan het optekenen bent, is er niets zo interessant als dat voor een gesprekspartner ;)

2:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home