13 september, 2008

Open voor iedereen

Openmonumentendag is op zich een prachtig initiatief, maar het enige dat vandaag echt open stond bij ons waren de hemelsluizen.
Ik had me voorgenomen om ergens binnen te lopen en dan wat leuke dingen te tekenen...
Maar ik eindigde dus voor de kerk op een bankje.
Normaal is dat een prachtig plekje want dan zit je lekker onder een boom in de schaduw, maar vandaag was ik blij dat ik kon schuilen. Ook al zat ik op de tocht, en was het verdorie koud!
Toen het ophield met regenen, begonnen de bladeren plots na te druppelen... Op mijn schets.
Ik heb toen maar inwendig mompelend mijn zooitje bij elkaar geraapt, en ben naar huis gegaan. Dit is het resultaat van een half uurtje tekenen in de kou en de regen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

prachtig

12:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home