06 december, 2007

Letternijen


Ik begrijp dat je als Goedheiligman je aandacht op de daken moet houden (vooral met zo'n rotweer), maar je mag dan tenminste van je gekleurde assistent verwachten dat hij kan lezen. Een inburgeringscursus vind ik te ver gaan, maar mag je er niet van uitgaan dat een Hema-piet kan spellen?
Wat te denken van een schoen met daar in een chocaladeletter die een V had moeten zijn... Het pakte echter anders uit.
Op de doos stond toch duidelijk de V. Toen de lekkernij van zijn kartonnen verpakking werd ontdaan, bleek het echter een C te zijn. Ik weet niet wie er bij de Hema achter de schermen van de sinterklaasafdeling werkt, maar ik wil 'm deze keer toch wel de Zwarte Piet toe schuiven.
Niet alles loopt er blijkbaar van een leien dakje.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb je blogadres doorgestuurd naar het HEMA hoofdkantoor, misschien doen ze er wat mee (ik ben toevallig net bezig met een klusje voor ze). Kwam hier door je Stranglers post op je andere blog (zoek eigenlijk mp3's van de eerste lp's, zodat ik de platenspeler in de voorkamer niet zo hard hoef te zetten om ze achter mijn computer te kunnen horen). Maar deze is ook leuk. Ga zeker die sketchbook links doornemen. Nu echter: aan het werk.

10:15 a.m.  
Blogger Joan Y said...

Wow! I love the perspective! You have a great talent for details. Your drawings are always fantastic!

8:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home