31 december, 2010

Gewaagde woordkeuze

We gaan uit eten vanavond. Nee, niks buitenissigs, niks exuberants. Gewoon een diner, met live-muziek. Toen ik deze week belde om even wat te checken, had de receptioniste het nog over die live-muziek.
"Ja", zei ze, "en na het diner kunt u dan een dansje wagen."
Wagen? Hoe bedoelt ze, "wagen"?
Is ze bang dat ik een been breek, of zo? Denkt ze dat ik te oud ben? Dat ik het kalmaan moet doen?
Of dat ik te veel drink, zodat ik niet overeind kan blijven op een dansvloer?
Hoedanook: ik wens je een prettige jaarwisseling en een inspirerend 2011.
Zonder beenbreuken.

2 Comments:

Blogger annie said...

A great post, Arnel. I hope the dinner and dancing went well. Happy New Year.
annie (BeginAgin from The Sketching Forum)

4:22 p.m.  
Blogger a r n e l said...

Thanks, Annie, everything went well indeed.
For the new year I'd say: Break a leg".

11:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home