18 april, 2009

Snel weg

Het was al een heel eind in de middag en we hadden die dag alleen nog maar een ontbijtje gehad toen ik de auto parkeerde bij een McDonalds langs de snelweg. Ik was onderweg met mijn zoon, en zijn keuze stond al vast voor hij uit de auto was gestapt: een CBO (Chicken / Bacon / Onion)-menu. "Een grote", voegde hij er ten overvloede aan toe. Ik nam een Big Tasty Bacon-menu. Ook een grote.
We gingen buiten in het zonnetje zitten en zaten te genieten van onze fast food, het geronk van de auto's op de snelweg en een kinderfeestje dat aan de gang was.
En plots maakte mijn zoon de opmerking "Ik zou er zo nog wel een op kunnen"... Wat eigenlijk als een grapje bedoeld was, werd plots werkelijkheid toen ik zag dat hij het meende.En of ik misschien ook nog... probeerde hij, met een schalkse maar vastberaden blik.
Het kon me verder ook geen hol schelen wat die andere mensen dachten. Wij zaten opeens met twee dienbladen met daarop vier menu's voor ons. Ja, kom nou. We hadden gewoon honger.
Maar ik weet niet of ik dit nog een tweede keer doe...