21 december, 2008

Vier stappen


Als ik ergens in een verloren momentje zit te schetsen, en mijn tijd is op, dan is mijn schets ook meteen klaar. Ik ga er een andere keer niet aan verderwerken. Klaar is klaar.
Maar voor een keer heb ik een uitzondering gemaakt. Een paar dagen in de week sta ik op dezelfde plek in een file'tje. Soms maar een paar minuutjes, soms wat langer.
En daar kreeg ik het idee om te schetsen wat ik daar iedere keer zie. Het uitzicht verandert toch nooit...
Het eindresultaat van de eerste schetspoging zie je op de linkse tekening. Een paar dagen later ging ik verder, en dat resultaat is te zien op de tweede scan... Het eindresultaat is de rechtse schets.

1 Comments:

Blogger The mac guy said...

Hi,

I'll come straight to the point. I love your pictures, and had to ask: have you thought of doing a graphic novel? We'd love to hear from you.

www.tabella.co.uk

Kev.

3:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home