23 november, 2008

Oude koeien uit de sloot

Deze weblog is eigenlijk bedoeld om mijn tekeningen te laten zien. En het valt niet altijd mee om daar een stukje tekst bij te schrijven dat relevant is. Vaak gaat het over koetjes en kalfjes. Geneuzel. Gemopper...
Een beetje zoals een gesprek aanknopen met iemand, enkel om een gesprek op gang te brengen. Waar heb je 't dan over? Over het weer?
Heb ik wel eens vaker gedaan op deze blog.
En -vroeg ik mij een poos geleden af- waar hebben mensen het over als ze in een land wonen waar het weer stabiel is? In een warm land bijvoorbeeld. Een ex-collega van mij die een paar jaar in een warm gebied in China heeft gewoond, wist er het antwoord op. Daar was het de gewoonte om een gesprek te openen met "Wat eet je vandaag?".

2 Comments:

Blogger Genine said...

so epressive and beauiful

6:47 p.m.  
Anonymous Custom Logo Design said...

Good job I enjoyed reading your post thanks for sharing.

2:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home