20 januari, 2008

Onderliggende betekenis

Bij sommige posts op deze blog weegt de anekdotiek zwaarder door dan de grafische waarde van de schetsen. Een aantal tekeningen zijn echter ook aanleiding om je wat meer te vertellen over mezelf...
De bloemen hierbij zijn bijvoorbeeld een mooie illustratie van de bedoeling van deze blog.
Ik teken, waar en wanneer het mij uitkomt. En vaak is dat om de tijd te doden. Vrijwel altijd heb ik dan mijn schetsboekje bij.
Als ik in een restaurant zit, en de bestelling laat te lang op zich wachten, dan kan het zomaar zijn dat ik servetten of placemats onder handen neem. In dit geval kon het papieren bestekzakje iets voor me betekenen...

1 Comments:

Blogger Nathaniel said...

En bij elke blog die je plaatst, voel ik weer een steekje jaloezie vanwege het teken talent! ;)
Keep up the good work!

12:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home