04 mei, 2006

Uitslover


Ik zat vandaag op een terrasje met aan mijn rechterkant een prachtig uitzicht op de Graslei en op mijn linkerkant een kijk op de Korenmarkt. En daar tussenin een heel scala van lichtgeklede dames.
Als er dan nog een drankje binnen handbereik staat, kan mijn dag niet meer kapot. De zon schijnt, ik heb even een moment voor mezelf... en dan komt mijn schetsboekje boven.
Tot een of andere uitslover van een jobstudent vindt dat hij de parasols moet openzetten...
Weg zonnetje, weg prachtig uitzicht...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het blijft leuk om af en toe eens te bezoeken. Gisteren ook aquarellen in 't echt gezien. Mooi werk, en vooral doorgaan met wat je zelf leuk vindt te doen. Daar heb je zelf 't meest plezier van en dat zie je dan ook weer terug in je werk. Het mes snijdt zo langs 2 kanten.
En zoals mijn goede vader placht te zeggen "oefening baert kunst"!

Mario :-)

10:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prima werk, rustgevend.
Leuk om af en toe even langs te komen.

Pauzze

7:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home