11 maart, 2006

Oprijlaan


In een gekke bui droom je er wel eens van: een huis met een lange oprijlaan...
En of dat nu een kasteel is met een moeilijk bereikbare ophaalpoort -zoals in een Disneyfilm-, of een domein met een royale drive zoals bij Magnum, zal je dan een zorg zijn.
Hoe gek kan de realiteit zijn? Zo'n landgoed kan ik mij niet permitteren, maar met een beetje fantasie heb ik een behoorlijke aanloop naar mijn voordeur. En dat is niet omdat mijn huis zo ver van de rooilijn af staat, maar dat is te wijten aan het feit dat ik op het eind van een doodlopende straat woon.
En er zijn meer mensen die uitkijken op een hele straat die recht naar hun voordeur loopt. En dan zet ik die met de nodige binnenpretjes op papier...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

I really like your stuff on this website...........

Would you mind if I printed them. I would love to put some on my t-shirts. Not for profit. Just for home use.

3:43 p.m.  
Blogger a r n e l said...

And does that mean you 'll send me a shirt?

10:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben blij dat er Vlamingen zijn die je laten wachten en je zo de mogelijkheid geven te schetsen !
er zitten knappe werkjes tussen ...
Dat je nog vele zwarte boekjes mag vullen

5:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home