26 april, 2006

Pad


Je hebt hier nu al maandenlang schetsen en illustraties zien langskomen. En zoals ik dat nu kan inschatten, zal dat nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb een heel schetsboekje vol, en er komen er regelmatig bij. Maar ook het aantal geaquareleerde kleurenillustraties groeit zienderogen, en dat is minder praktisch. Dat staat hier maar te staan...
Dus heb ik besloten om er een aantal in te lijsten en op te hangen.
In de gemeente was een prachtige zaal in het VVV voorhanden en de voorwaarden waren zeer gunstig.
Tja, en daar hangen ze nu...

Het is best eng. Ik ben op dat gebied natuurlijk een groentje, en het is geen vertrouwd pad dat ik volg. Maar ik zal wel zien of er voldoende publiek is, dat staat te springen om mijn werk te zien...

2 Comments:

Blogger Jan Aelberts said...

Mss een beetje algemeen beginnen. Leuke blog! Ik vind sommige van je tekeningen echt leuk. Er zit een beetje gevoel in. En da's mooi. Ook deze weer. Aquarellen kunnen duidelijk nog dienen voor bepaalde effecten en contexten. Mooi kleurgebruik trouwens. Niet dat ik zo'n kenner ben. Hou vol, met bloggen, maar zeker met tekenen.

Groet,
godje.
http://cherry-music.blogspot.com/

1:21 a.m.  
Blogger ¨*+ m00nfl0wer +*¨ said...

zo'n zot padje

12:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home