21 juli, 2006

Gestrand


Ja, ik ken die ellende ook: stapvoets naar zee rijden, daar uren lang in rondjes rijden om een parkeerplaatsje te vinden, kilometers bepakt en bezakt naar het strand lopen, en dan 's avonds dat alles nóg eens in omgekeerde volgorde, maar dan in een snikhete auto.
Maar dat laat ik tegenwoordig aan mij voorbij gaan. Wij nemen een sluiproute, en aan de kust rijden we vlot het parkeerterrein van een camping op en laten de auto achter tussen de voertuigen van de andere vakantiegangers. Als je dan over de camping loopt met een attitude van "Ik zit hier al zes weken. Wie maakt mij wat", dan is er niemand die iets zegt.
En bovendien is de bewuste parkeerplaats omzoomd met bomen. Dus de auto staat nog lekker koel ook...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zat me al enkele keren af te vragen of je die lijntjes van je boekje niet vervelend vindt. Of vind je ze wel handig als richtlijn? Hier is zo'n lijntje dan weer handig om je horizon op te leggen. Breng je nu ook tinten aan met aqaurel nadien?
In elk geval leuk om weer eens langs te komen en te zien wat je zoal bezighoudt.

Mario

1:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home