12 juni, 2006

Voetbal is overal


Je kunt er niet onderuit. Voetbal is overal. Ook in mijn achtertuin.

Ik zit geconcentreerd een boek te lezen. Vorig weekend bijvoorbeeld "Marcel" van Erwin Mortier, en nu "De engelenmaker" van Stefan Brijs...
Een lommerrijk hoekje en het enige wat je hoort is het ruisen van de bladeren en af en toe een vogel die moet laten horen hoe mooi het weer is...
En toch kan ik precies volgen wat er op het WK in Duitsland gebeurt. Regelmatig hoor ik een kreet van afgrijzen of een bloedstollend gejuich bij een doelpunt.

Ja hoor, in de buurt hier hebben ze gewoon de TV in de tuin gezet. En iedereen mag meegenieten. De draagbare TV's vliegen de deur uit, bij manier van spreken.
Heet zoiets nu "buitenspel""?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jij kan werkelijk prachtig tekenen!

8:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

eensch!, en ook leuk schrijben.
zo af en toe kijke ik eens naar je leuke schrift krabbels. keep it up

1:30 p.m.  
Blogger ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ said...

Very nice pictures Arnel. Thanks for the invite into your world. Sure do wish I had a talent like this. Keep up the good work!

Timbo

9:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home