30 juni, 2010

Zo werkt dat

Hoeveel mensen nu precies gezegd hebben "Dat wil ik nu ook wel eens meemaken", weet ik niet meer. Maar neem van mij aan dat het veel minder glamorous is dan het lijkt.
Een fotoshoot met modellen prikkelt natuurlijk de fantasie, en roept beelden op uit Benelux' Next Top Model, maar het is vooral veel wachten. En met dergelijke tropische temperaturen wil dat wel eens tegenvallen.
De styliste en de make-up-artist liepen zich urenlang het vuur uit hun sloffen, en de assistent van de fotograaf wist van lieverlee niet hoe hij moest draaien of keren met zijn gigantische witte reflectiescherm. De fotograaf verloor echter geen enkel moment zijn coolness. En de modellen drapeerden zich gewillig over zitmeubelen...

En wat ik daar liep te doen?
Ik moest zeggen hoe ik het allemaal wou...
It's better than working...  ;-)